sâmbătă, 27 februarie 2010

PASIUNI



in viata suntem intr-o permanenta cautare.Oamenii obisnuiesc sa spuna ca s-au nascut cu cateva pasiuni si deseori le impartasesc celorlalti.
Imi place sa ma separ de ei si sa-i privesc...ii ascult, dar cred ca se insala.si de data aceasta.pasiunile ti le formezi in calatoria vietii dupa ce regasesti in anumite obiecte, activitati sau locuri, esenta unui zambet nefortat.
e ca si atunci cand te duci iarna la mare si stand fatza in fatza cu ea, iti dai seama ca iti este tare dor...ti-e dor de mare.de imbratisarea valurilor si de sarutul primit candva pe buzele sarate. ai facut o pasiune pt mare si astepti urmatoarea vara ca sa=i spui marii ca nu mai poti traii fara ea
mai jos, ma las descoperita si imi expun doua din pasiunile mele:parfumurile si ceasurile.

Parfumul te-a convins atunci sa ma saruti pe buzele sarate si de atunci in fiecare vara, marea miroase la fel.
Iar ceasul, e pasiune si dependenta. am cateva si le privesc pe toate cu aceeasi incantare.unul singur s-a oprit intr-o clipa inghetzata in trecut, atunci cand am renuntat sa privim amandoi in aceeasi directie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu