sâmbătă, 8 mai 2010

Apus, proaspat, de soare


Pentru cei care isi fac timp si curaj sa astepte visele devin realitate.Toata zbaterea, tristetile si framantarile mele au ramas in spatele unei usi….Dincolo de ea, se afla cel mai mare vis al meu, implinit:o casa noua!!!
Desi viata mea abia acum incepe, simt o liniste interioara profunda si o bucurie imensa care ma face indiferenta fata de tot ce se intampla in jurul meu…
Am in suflet intiparita imaginea unui apus proaspat care a luat cu el toate nedreptatile lumii!
Iar astazi, a inceput o noua viata, cu alte ganduri, cu alte vise si cu proiectia unui rasarit de soare care a intrat indraznet in dormitorul meu pt a ma face sa deschid ochii, intr-o noua viata, zambind!

Atunci cand crezi in Dumnezeu, nu esti singur…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu