vineri, 2 octombrie 2009

Sufletul danseaza…

Sunt fericita! Rar mi se intampla sa spun asta, dar astazi sunt fericita!

m-am imbogatit !

cand s-au stins reflectoarele si a inceput ritmul senzual al tangoului, am incremenit.am pus mana pe scaunul de langa mine.te cautam.apoi am vazut privirea din ochii lui si mana ei cum ii mangaia parul.sufletul mi s-a deshis.se pregatea de sarbatoare.azi mi-am sarbatorit inima.i-am oferit prin urmare tot ce am putut mai bun:.linitste, senzualitate, dragoste, muzica si zambet.

Nu cu mult timp in urma, am descoperit pasiunea de a merge la teatru.Astazi, insa, am avut parte de teatru si dans…de multa pasiune. De daruire.azi m-am dezlipit de scaun si am dansat deasupra tutror.sufletul imi dansa…spectatorii erau orbiti sa ceea ce vedeau pe scena.stateau neclintiti si priveau.corpul nu mai reactiona la nici un stimul. Cu mult talent, cuplul de actori isi interpreta rolul.a inceput din nou muzica.mana lui aluneca pe piciorul ei si buzele lor s-au intalnit.dansul iubirii s-a terminat in aplauzele publicului.

Cand se sting luminile si incepe piesa, imi pierd identitatea.sunt un simplu spectator, extrem de fidel, care se hraneste cu ce se serveste acolo.acolo ma vindec de boli, acolo imi gasesc racoarea in zilele de vara, acolo alung viscolul din viata mea. Teatrul ma imbogateste si imi deschide toti porii.respir mai usor acolo.viata are alt sens.

Invit sufletul sa coboare inapoi. Muzica se opreste.luminile se aprind. Actorii se inclina.Ma ridic in picioare sa aplaud…iau esenta de fericire si ma strecor spre iesire.o bag in suflet, nu o impart cu nimeni!

hmm…sufletul danseaza pe strazile pustii…

2 comentarii: